اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی الیگودرز:

75 کیلوگرم مواد مخدر در الیگودرز کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در هفت ماهه سال‌جاری بیش از 75 کیلوگرم مواد مخدر در الیگودرز کشف و ضبط و در همین ‌ارتباط‌ بیش از 220 نفر دستگیر شده‌اند.

75 کیلوگرم مواد مخدر در الیگودرز کشف شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، احمد جبارپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز گفت: در حال حاضر با تلاش‌ شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی و قضات دستگاه قضایی امنیت خوبی در سطح استان لرستان و به ویژه در شهرستان الیگودرز حاکم است.

فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: خبرنگاران بهترین پشتوانه‌ برای نیروی انتظامی جهت ایجاد امنیت هستند و وظیفه خطیری در سطح جامعه برای اطلاع‌سانی دارند که مسائل و مشکلات را رصد می‌کنند و به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی افزود: در خصوص این موارد که در شهر و یا سطح استان اتفاق می‌افتد ناشی از عدم آگاهی خانواده‌ها و جوانان از مواد مخدر است که این مهم می‌تواند از طریق دانشگاه‌ها آموزش و پرورش و مشاورین خوب انجام شود و جوانان ما را آگاهی دهد و در کنار آن هم نیروی انتظامی هدفمند مسائل را پیگیری می‌کند.

جبارپور گفت: در همین مدت تعداد 447 دستگاه ماهواره، 13 هزار و 544 حلقه سی‌دی غیرمجاز، مشروبات الکلی و انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط و تعدادی نیز در همین رابطه دستگیر شدند.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام قاسمی مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی الیگودرز گفت: وارد کردن انواع مواد مخدر به کشور یکی از توطئه‌های دشمن است که به وسیله‌ آن در صدد ضربه زدن به نظام است و باید برای این معضلات اجتماعی که گریبان‌گیر ما شده با آموزش صحیح و به موقع تمام این موارد را به خانواده‌ها آموزش دهیم.

انتهای پیام/2304/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول