اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

پدیده شوم مواد مخدر در کمین همه افراد است

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از مواد مخدر به عنوان پدیده شوم قرن یاد کرد که کوچک و بزرگ،غنی و فقیر نمی‌شناسد و هر لحظه در کمین همه افراد است.

پدیده شوم مواد مخدر در کمین همه افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد‌رضا یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست با دانش‌آموزان مرکز شبانه‌روزی سالار شهیدان اظهار کرد: بلای خانمان سوز مواد مخدر که از سنتی به صنعتی در حال تغییر بوده ارتباط بسیار مستقیم در بروز معضلات اجتماعی چون؛سرقت،طلاق،قتل و.. دارد.

وی تصریح کرد: کشور ایران  همواره به خاطر موقعیت استراتژیک و همسایه بودن با دو کشور که منشا تولید و کشت موادمخدر هستند، در معرض آسیب اعتیاد قرار داشته است.

یزدان پناه اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد برای آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه جوانان و دانش‌آموزان را برشمرد و گفت: پیشگیری اولیه از اعتیاد برای واکسیناسیون اجتماعی آحاد سالم و در معرض خطر،  اکنون از رویکرد نظام است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری اولیه از اعتیاد به مواد مخدر را یکی از راه‌های مقابله با پدیده شوم اعتیاد خواند.

وی تاکمید کرد: اگر این اقدام به خوبی انجام شود، در زمینه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز به توفیقات قطعی خواهیم رسید.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در سنوات گذشته به بحث پیشگیری توجه چندانی نشده است، ولی امید است برگزاری نشست‌های پیشگیری، بتواند نتیجه‌بخش بوده و در بحث پیشگیری از اعتیاد بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

یزدان پناه در عین حال بر مشارکت همه برای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه تاکید کرد.

وی گفت:برای پیمودن این مسیر آحاد جامعه مسئول بوده تا این معضل مهم اجتماعی که تأثیر زیادی در بروز ناهنجاری‌ها داشته در آینده نزدیک از جامعه اسلامی زدوده شود.

انتهای پیام/63002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول