اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

1180 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک‌هزار و 180 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.

1180 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مصطفی نوروزی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران مشخص شد متهم با پول‌های مسروقه به صورت اینترنتی اقدام به خرید گوشی تلفن همراه می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: پس از اقدامات فنی، این پلیس توانست متهم را در شهرستان خرم‌آباد استان لرستان شناسایی و دستگیر کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ابتدا متهم منکر ارتکاب به هرگونه جرمی شده ولی پس از روبرو شدن با مستندات و ادله که کارشناسان این پلیس تهیه کرده بودند، لب به اعتراف گشود و معترف شد که گوشی‌های مورد نظر را از دو نفر از دوستانش خریداری کرده است که با اقدامات فنی و پلیسی، همدستان وی نیز دستگیر و پس از مشاهده شواهد بزه ارتکابی را پذیرفتند.

نوروزی در ادامه بیان داشت: متهمان در ادامه بازجویی‌ها اعتراف کردند که با وجوه سرقتی اقدام به خرید اقلام دیگری از قبیل چند دستگاه تلویزیون و گنج‌یاب از استان‌های مختلف کشور کرده‌اند و مبلغی بیش از 150 میلیون ریال را از طریق برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی افراد به دست آورده‌اند که متهمان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/87001/ق/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول