اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کشور خبر داد

بیشترین اعتبارات مرزی ناجا در مرزهای جنوب شرق هزینه می‌شود / کشف 300 تن مواد مخدر در کشور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: مشکلات مرزی در جنوب شرق کشور بیشتر است و ناجا بیشترین اعتبارات مرزی را امسال در مرزهای جنوب شرق هزینه می‌کند.

بیشترین اعتبارات مرزی ناجا در مرزهای جنوب شرق هزینه می‌شود / کشف 300 تن مواد مخدر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد‌رضا رادان صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در زمینه قاچاق کالا و مواد مخدر دو اولویت در مرزها داریم که یکی کنترل بیش از پیش مرزهای شمال غرب کشور و مرزهای آبی بوشهر ، هرمزگان و مرزهای جنوب شرق است و با توجه به مشکلاتی که در مرزهای جنوب شرق کشور وجود دارد، بیشترین‌ اعتبارت مرزی در جنوب شرق هزینه می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: هم‌اکنون نگرانی ناجا در حوزه مرز شمال سیستان و بلوچستان رفع‌ شده و ورود هجمه قاچاق به سمت دریا نشان می‌دهد که در بحث خشکی به خوبی عمل کرده‌ایم که این حاصل تلاش مجموعه مرزبانی و ناجا است.

وی با بیان اینکه ساماندهی مرزهای جنوب سیستان و بلوچستان نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: مسئولان ناجا معتقدند هزینه‌هایی که در مرزها صرف می‌شود، درآمد و سرمایه‌گذاری است و توجیه اقتصادی دارد و در مرزهای آبی نیز موضوع مقابله با قاچاق سوخت مد نظر قرار دارد.

آرامش به بازار ارز بازگشته است

رادان با اشاره به نوسانات ارز در کشور گفت: در موضوع مقابله، کسانی که در بالا بردن نرخ ارز دخالت داشتند شناسایی شده و با آنها برخورد شد. در این زمینه کار ما سه مرحله‌ای است، تلاش بر این است که به این موضوع نگاه امنیتی نداشته باشیم و این موضوع را از راه اجتماعی حل کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: باید با آن دسته از افرادی که در موضوعات اجتماعی ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود که در این راستا با شناسایی و دستگیری متخلفان هم‌اکنون آرامش به وضعیت ارز کشور بازگشته و داریم به سمت کاهش نرخ ارز می‌رویم.

وی اضافه کرد: ساماندهی صرافی‌ها را نیز در دستور کار داشتیم که انجام شد و موضوع ارز و ناملایماتی‌ که در ارز بود کنترل شده است و ما هم نظارت داریم و اگر کسی بخواهد معیشت مردم را به مخاطره بیندازد بدون اغماض آن برخورد خواهیم کرد.

امنیت در سیستان و بلوچستان بسیار خوب است

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: امنیت استان سیستان و بلوچستان در مقابل تلاش‌هایی که دشمنان برای ناامن جلوه دادن آن انجام می‌دهند بسیار خوب است ولی هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب در سیستان و بلوچستان فاصله داریم زیرا که تحقق امنیت بیش از پیش استان با انسداد مرزها محقق می‌شود.

رادان از درگیری ماموران انتظامی با اشرار در شب گذشته خبر داد و گفت: ماموران انتظامی بر اساس اطلاعات قبلی شب گذشته در یکی از مسیرهای مرزی با قاچاقچیان درگیر شده و تعداد چهار دستگاه خودرو کشف کردند و نتایج دیگر این درگیری در حال جمع‌آوری است که متعاقبا اعلام می‌شود. این نشان می‌دهد که در مرزبانی و ناجا تلاش‌های خوبی در حال انجام است.

وی گفت: امسال در کشور 300 تن کشفیات مواد مخدر داشتیم که سهم سیستان و بلوچستان از این رقم 77 تن است.

انتهای پیام/75004/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول