اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌ و ‌بلوچستان:

سیستان ‌و بلوچستان آمادگی کمک در مواقع بحران را دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه‌ مدیریت‌ و منابع انسانی استاندار سیستان ‌و ‌بلوچستان گفت: همواره مردم استان آمادگی کمک را در مواقع بحران دارند.

سیستان ‌و بلوچستان آمادگی کمک در مواقع بحران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد‌علی مبارکی ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان نمونه سیستان‌ و‌ بلوچستان در سرای تربیت‌ معلم رسالت زاهدان اظهار داشت: باید کمک‌رسانی و امدادرسانی را به هم‌نوع خود انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی بوده و باید هر کجا در دنیا حادثه‌ای رخ می‌دهد پیشرو ‌باشیم افزود: مقام‌ معظم رهبری اولین فرد در جهان هستند که پس از وقوع حادثه‌ای در هر کجای دنیا کمک‌هایشان را به صورت معنوی و فیزیکی ارسال می‌کند.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان‌ و‌ بلوچستان ادامه داد: این موضوع نشانگر بحث انسانیت است که اسلام تعریف کرده و ایشان عینی و واقعی انجام می‌دهند.

مبارکی با اشاره به افتخار جمعیت هلال‌ احمر در زمینه عملکردی و رویکردی به شعار همکاری و نوع‌دوستی، گفت: در اسلام اگر انفاق به صورت واقعی انجام شود ریشه فقر از جهان دور شده و مردم می‌توانند زندگی‌شان را به راحتی دنبال کنند.

وی همچنین به توانمندی‌های استان پرداخت و با بیان اینکه ما در استان هنرمندان زیادی داریم، بیان داشت: باید همیشه از هنرمندان استفاده شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تکمیل ست‌های هلال احمر در شهر‌هایی از استان که فاقد آنها هستند شد و گفت: سیستان‌ و‌ بلوچستان یک استان آسیب‌پذیر و خطر‌های‌ آن بسیار نادر است، از 14 شهرستان استان، آن دسته که از ست‌های هلال احمر محرومند باید به این ترکیب مجهز شوند.

مبارکی افزود: در بحث داوطلبان، مردم سیستان‌ و‌ بلوچستان استقبال خوبی داشته و معروف به استان ولایی کشور است چرا که داوطلبان استان در سیل پاکستان بیشترین کمک را به مردم حادثه دیده کردند و همواره مردم این خطه از میهن اسلامی آمادگی کمک را در مواقع بحران دارند.

ظهر امروز مراسم تقدیر از 80 داوطلب نمونه جمعیت ‌هلال‌ احمر استان سیستان‌ و‌ بلوچستان با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول