اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان:

برترین‌های پژوهشی زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: برترین‌های پژوهش استان زنجان در عرصه‌های مختلف دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی در هفته پژوهش تجلیل می‌شوند.

برترین‌های پژوهشی زنجان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش رحمانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش اظهار داشت: هفته پژوهش از 25 آبان ماه تا یکم آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله از فعالان عرصه پژوهش تجلیل می‌شود، افزود: این برنامه در سال‌جاری و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان تصریح کرد: مراسم هفته پژوهش در سال‌های گذشته با همکاری جهاد دانشگاهی و دیگر دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

وی از انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در سال‌جاری به عنوان دانشگاه مادر در هفته پژوهش خبر داد و گفت: برترین‌های دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی در عرصه پژوهش با شرایط خاص و جداگانه انتخاب می‌شوند.

رحمانی عضو هیئت علمی بودن، انتشار مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی، حضور در همایش‌های بین‌المللی، تالیف یا ترجمه و دارا بودن گواهی ثبت اختراع را از جمله شرایط احراز رتبه پژوهشی برای دانشگاه‌ها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: از برترین‌های پژوهش در دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی طی مراسمی در هفته پژوهش و فناوری با حضور مسئولان استانی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/73004/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول