اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی خبر داد

احداث پژوهشکده و مرکز ویژه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی گفت: دانشگاه پیام‌نور مشهد با توجه به داشتن 25 هزار دانشجو به لحاظ کمبود فضای آموزشی مشکل دارد، در نتیجه درصدد احداث پژوهشکده و مرکز خاص تحصیلات تکمیلی هستیم.

احداث پژوهشکده و مرکز ویژه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور مشهد

ابراهیم تقی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: وزارت علوم به ازای هر دانشجو سطح سرانه را پنج مترمربع زیربنا اعلام کرده است که دانشگاه پیام‌نور مشهد با داشتن 25 هزار دانشجو فضای کم آموزشی دارد، در نتیجه درصدد احداث پژوهشکده و مرکز خاص تحصیلات تکمیلی هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی افزود: در حال حاضر یک ششم فضا را در مجموعه مشهد داریم و جزو سیاست‌های دانشگاه است که مرکز پردیس در شان دانشگاه پیام‌نور مشهد ایجاد کند که در این راستا جلسات متعددی را با استاندار داشتیم و موضوع را مطرح کردیم تا فضای مناسبی در اختیار دانشگاه قرار بگیرد.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: نگاه برخی از مدیران به دانشگاه پیام‌نور این است که این دانشگاه غیرحضوری است و نیازی به فضای زیاد ندارد در حالیکه این رویکرد امروزه متفاوت شده و ما باید به سمت سبک حضوری برویم و از این جهت مکاتبات متعددی داریم تا بتوانیم نسبت به ایجاد مرکز بزرگ دانشگاه پیام‌نور ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: برای احداث آزمایشگاه و کارگاه و سالن ورزشی مکان نداریم و به سمت اجاره این فضاها رفته‌ایم که باید این خلا برطرف شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی تاکید کرد: امسال حدود 25 رشته‌ فنی و مهندسی در گروه‌های مختلف دانشگاه پیام‌نور اضافه شده است که این موضوع در مراکز استان‌ها تقویت و رو به گسترش است.

تقی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: فعالیت‌های امور بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور در تهران انجام می‌شود و در 15 کشور دنیا پذیرش دانشجو دارد که در بحث همایش بین‌المللی، مراودات علمی و انتشار مقالات در نشریات مختلف تفاهمنامه دارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول