اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

مجله علمی پژوهشی دستاوردی بزرگ در پرونده پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از نهایی شدن مراحل ثبت مجله علمی پژوهشی فرهنگ و تشکیلات اسلامی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و آن را دستاوردی بزرگ در عرصه علمی این استان دانست.

مجله علمی پژوهشی دستاوردی بزرگ در پرونده پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رضا یوسفوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان موفقیت دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در اخذ مجوز مجله علمی و پژوهشی فرهنگ و تشکیلات اسلامی اظهار کرد: سرانجام پی‌گیری‌های مستمر و شبانه‌روزی ثمر داد و توانستیم قسمت عمده‌ای از کارهای مقدماتی اخذ مجوز مجله علمی و پژوهشی فرهنگ و تشکیلات اسلامی را کسب کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کار بزرگی در این زمینه انجام دادیم و توانستیم با دست خالی و در مقیاسی بزرگ دستاورد خوبی برای جامعه علمی این استان داشته باشیم که رهاورد بزرگی برای مراکز آموزش عالی در استان ما بود.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دوستان ما در مجموعه دانشگاه تهران کمک بزرگی به ما در این زمینه کردند و اکنون اعضای هیئت تحریریه این مجله علمی و پژوهشی از اساتید بنام دانشگاه تهران در حوزه استاد تمامی و دانشیاری هستند.

یوسفوند به تعدادی از این اساتید که در آینده به عنوان عضو هیئت تحریریه با این نشریه همکاری خواهند داشت اشاره کرد و افزود: اساتیدی همچون دکتر بادکوبه به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دانشیارانی همچون دکتر سپهری و موسوی و همچنین دکتر خذری باز هم از دانشگاه تهران ما را در هیئت تحریریه این نشریه به عنوان مدیر مسئول همراهی می‌کنند.

مدیر مسئول مجله علمی پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به فاصله میان تهران و استان ما و همچنین سختی رفت و آمد اعضای هیئت تحریریه تصمیم گرفته‌ایم محلی در تهران برای دفتر نشریه تدارک دیده و جلسات هیئت تحریریه را در همان مکان برگزار کنیم.

یوسفوند این دستاورد را در کل کشور با توجه به بضاعت‌های استان و داشتن حداقل امکانات بزرگ و قابل توصیف معرفی کرد و افزود: با حداقل پتانسیل‌های علمی توانستیم این مجله را به تصویب برسانیم که در نوع خود اقدامی کم‌نظیر بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول