اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان شاغل در ادارات گچساران

طرح ملی «مطهره» در گچساران برگزار شد / گچساران مربی آموزش‌دیده طرح مطهره ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران گفت: کلاس آموزشی طرح ملی مطهره با حضور بانوان شاغل در ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

طرح ملی «مطهره» در گچساران برگزار شد / گچساران مربی آموزش‌دیده طرح مطهره ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کلاس آموزشی مطهره یک طرح ملی بوده که هر ساله در سطح کشور اجرا می‌شود.

کلاس آموزشی این طرح امروز و با حضور بانوان شاغل در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای گچساران برگزار شد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران در این کلاس اظهار کرد: طرح ملی مطهره با هدف تعمیق باورهای دینی، کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده اجرا شده است.

عذرا آذریان بیان داشت: دختران دبیرستان، دانشجویان دختر، طلاب حوزه‌های علمیه و بانوان شاغل از گروه‌های هدف این طرح هستند.

وی با تشریح محتوای آموزشی این کلاس‌ها ابراز داشت: نظام حقوق زن در اسلام، تعلیم و تربیت در اسلام، حجاب، امامت و رهبری، اخلاق جنسی در اسلام و غرب و سیری در سیره ائمه اطهار از جمله مباحث، کتب آموزشی و محتوای آموزشی این دوره از کلاس‌ها است.

آذریان یادآور شد: این طرح با هماهنگی و همکاری مشاوران و مدیران کل امور بانوان و خانواده استان‌ها اجرایی شده است.

وی گسترش تفکر ناب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کلاس‌ها عنوان کرد و افزود: طرح ملی مطهره بر اساس آثار استاد شهید مرتضی مطهری و با بهره‌مندی از ظرفیت مربیان آموزش‌دیده در دوره‌های تربیت مربی طرح ملی مطهره برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با انتقاد از نبود مربی آموزش‌دیده این طرح ملی در گچساران یادآور شد: گچساران مربی دوره دیده و آموزش دیده برای برگزاری کلاس‌های این طرح برای بانوان ندارد.

آذریان خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌مندی از مربیان دوره دیده می‌توان کلاس‌های این طرح ملی را به طور مطلوب و گسترده و برای گروه‌های مختلف هدف این طرح اجرایی کرد.

وی بیان داشت: تدریس این کتاب‌ها باید توسط اساتید مجرب و آموزش‌دیده صورت گیرد تا بتوان خروجی مطلوبی را از این کلاس‌ها ارائه داد.

آذریان با اشاره به رایگان بودن برگزاری کلاس‌های طرح ملی مطهره تصریح کرد: این طرح برای رابطان دستگاه‌های اجرائی و ادارات و نهادهای گچساران برگزار شده که در پایان به همه شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا می‌شود.

به گزارش فارس، کلاس آموزشی «حقوق زن در اسلام» از مباحث طرح ملی مطهره، با حضور بانوان شاغل در ادارات و نهادهای گچساران به مدت چهار ساعت در سالن اجتماعات بخشداری گچساران و با تدریس کارشناس ارشد حقوق عمومی برگزار شد.

انتهای پیام/82001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول