اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان:

گلستان بهمن ماه میزبان جشنواره مد و لباس می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: گلستان بهمن ماه امسال میزبان جشنواره مد و لباس می‎شود.

گلستان بهمن ماه میزبان جشنواره مد و لباس می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی عصر امروز در پنجمین کارگروه بانوان و خانواده استان اظهار داشت: بنا بود تا جشنواره مد و لباس را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان در روز خانواده در مرکز گلستان برگزار کنیم اما همزمانی جشنواره با تهران و نیاز هماهنگی‎های بیشتر در این زمینه سبب شد تا کمی با تاخیر نسبت به برگزاری این جشنواره در استان اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته‎های ذیل این جشنواره تشکیل شده است تصریح کرد: به لحاظ اینکه جمعیت دانشجویی و دانش‎آموزی در بهمن ماه امسال از امتحانات نیمسال خود فارغ می‎شوند تصمیم بر آن شد تا این جشنواره در بهمن ماه برگزار شود.

جدول زمان‎بندی برگزاری جشنواره مد و لباس تعیین شده است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان یادآور شد: جدول زمان‎بندی و روزشمار برگزاری جشنواره مد و لباس تعیین شده و برنامه‎هایی نظیر برگزاری کارگاه‎ها، گفتمان‎ها، جلسات هم‎اندیشی و نشست‎های علمی تدارک دیده شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: دانشکده مائده فراخوان مقالات، بروشور، پوستر و موضوع را آماده کرده و در نشست آینده گزارش جمالی در این باره ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: بحث اعتباری یکی از مسائل جدی این جشنواره است که دستور آن را به زودی دریافت خواهیم کرد.

نداشتن بازارچه‎های زنان از مشکلات پیش روی تعاونی زنان است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان از دستگاه‎های همکار خواست تا برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره تلاش کنند و ابراز داشت: امیدواریم در سایه همکاری دستگاه‎ها بتوانیم جشنواره آبرومندی را در استان برگزار کنیم.

مهدوی از حمایت و پشتیبانی تعاونی‎ها بانوان خبر داد و افزود: یکی از مشکلات جدی تعاونی‎های زنان مسئله آموزش است که برخی بانوان بعد از تشکیل تعاونی حتی تا میانه راه و در انجام کار خیلی برایشان مشخص نیست و تصویر روشنی از کار اقتصادی ندارند.

وی بیان داشت: زنان سرپرست خانوار به دلیل اینکه از حمایت و سوبسید دولت برخوردار بودند و این حمایت به یکباره قطع شد نیز با مشکلاتی مواجه شدند همچنین بازار فروش، نداشتن بازارچه‎های زنان از دیگر مشکلات پیش روی تعاونی‎های بانوان است.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول