اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه زوج‌های جوان صورت می‌گیرد

اجرای طرح آموزشی «مطلع مهر» در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: تمام زوج‌های جوان کارمند دولت در این استان، زیرپوشش طرح «مطلع مهر» قرار می‌گیرند.

اجرای طرح آموزشی «مطلع مهر» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ناهید شمس در برنامه آموزشی طرح مطلع مهر، با اشاره به مشکلات و مسائل زوج‌های جوان اظهار داشت: بر اساس آمار موجود بیش از 51 درصد از طلاق‌ها در پنج سال ابتدای زندگی رخ می‌دهد و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی برای این افراد، به نتایج موثری در زمینه کاهش میزان طلاق دست یابیم.

وی افزود: این طرح به صورت پایلوت در هشت استان کشور در حال اجرا است و بیش از 124 هزار کارمند در سطح کشور زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: این طرح در سه بخش پزشکی، روانشناسی و احکام و با حضور مشاوران و کارشناسان ملی و استانی اجرا می‌شود و ما امیدواریم تا شاهد موفقیت بیشتری در کاهش شیب طلاق باشیم.

این جلسه با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های پایلوت طرح «مطلع مهر» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس پایان یافت.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول