اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه خواهران درمیان:

زنان محور تداوم گفتمان ولایت در تاریخ انقلابند

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه خواهران درمیان گفت: زنان مسلمان نقش محوری در تداوم گفتمان ولایت، دفاع از حریم ولایت و حفظ ارزش‌ها در جامعه ایفا می‌کنند.

زنان محور تداوم گفتمان ولایت در تاریخ انقلابند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، فاطمه عرب عصر امروز در همایش زینبیون شهرستان درمیان که در روستای کوشکک برگزار شد، اظهار کرد: زنان ایران اسلامی به ویژه بانوان شهرستان درمیان همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام مبارزه کردند در جنگ نرم نیز پرچمدار مبارزه با نظام سلطه هستند.

وی بصیرت، آگاهی به مقتضیات زمان و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های بارز بانوان این شهرستان برشمرد و ادامه داد: در شرایطی که دشمن با سیاه‌نمایی، فریب و سست کردن اعتقاد جوانان قصد ضربه‌زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد وظیفه زنان ایران زمین تربیت نسلی مومن، متعهد و عالم است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) درمیان، از حجاب به عنوان شناسنامه و سند هویت زن مسلمان یاد کرد و افزود: زنان مرزنشین درمیان در شرایط کنونی که نظام سلطه با تمام قوا به جنگ با گفتمان ولایت آمده است باید با تأسی از بزرگ‌بانوی کربلا و مادر ارجمندش حضرت زهرا (س) با بصیرت و آگاهی پای در میدان حمایت از ولایت گذارند.

عرب تربیت نسلی مومن، پاکدامن، عالم را مهم‌ترین رسالت بانوان درمیانی دانست و ابراز کرد: زنان به عنوان مدیران اقتصادی خانواده‌ها باید تبیین‌کننده اقتصاد مقاومتی در جامعه باشند و با حضور موثر در جامعه زمینه رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی ایران را فراهم کنند.

وی، از خانواده‌های معزز شاهد به عنوان چشم و چراغ ملت ایران یاد کرد و گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت، ایثارگری و ولایت در جامعه ایران حاکم است نباید از شاخ و شانه کشیدن‌های نظام سلطه و عناصر خودفروخته آنان کوچک‌ترین واهمه‌ای به دل راه دهیم.

انتهای پیام/69009/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول