اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری 30 هزار واحد صنفی فعال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 30 هزار واحد صنفی فعال در این استان وجود دارد.

چهارمحال و بختیاری 30 هزار واحد صنفی فعال دارد

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر 9 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ استقرار دارد.

وی افزود: استقرار این تعداد شهرک و ناحیه صنعتی زمینه سرمایه‌گذاری بسیار برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای رشد صنعتی در این شهرستان‌ها را فراهم خواهد کرد.

کرمی با بیان اینکه با مدیریت بحران‌ها و تلاش مضاعف، آینده درخشانی در انتظار توسعه و اقتصاد استان است، گفت: ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب ایجاد اشتغال پایدار در تمام استان خواهد شد که در نتیجه آن توسعه اقتصادی این استان روند رو به شتابی خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون 30 هزار واحد صنفی فعال در این استان وجود دارد، اضافه کرد:‌ مهم‌ترین مشکل بازاریان استان نداشتن سرمایه‌های نقدی هنگفت برای تجارت‌های بزرگ است.

این مسئول تصریح کرد: در صورت حمایت و پیگیری مسئولان و با ارائه تسهیلات ویژه به این قشر بازار استان نیز در شرایط بحرانی از ثبات بیشتری برخوردار خواهد شد.

کرمی تقویت و ارتقای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را لازمه توسعه بیش از پیش این استان عنوان کرد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و پردازش کالا، ایجاد پایانه صادراتی، احداث انبار سرد و انبار مکانیزه، ایجاد فروشگاه‌های بزرگ از مهم‌ترین راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری در این استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید ‌کنندگان به‌عنوان جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی یاد کرد و اذعان داشت: با توجه به همه فشارها و توطئه‌های دشمنان، شرایط تولید و صادرات غیرنفتی در کشور وضعیت مطلوبی داشته و دارد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول