اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

بازرسی از واحدهای صنفی در ملایر تشدید شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر خواستار تشدید بازرسی‌ها در سطح شهرستان ملایر شد و گفت: از نیمه دوم مهر تا کنون، 2 هزار و 98 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام و 284 واحد متخلف شناسایی شد.

بازرسی از واحدهای صنفی در ملایر تشدید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی صبح امروز با اشاره اینکه همه روزه در بازار شهرستان و مکان‌های مختلف عرضه کالا نظارت‌های ویژه ادارات و دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، اظهار داشت: در این راستا بازرسان نظارت خود را داشته و متخلفان را شناسایی و برخوردهای لازم با این افراد صورت می‌گیرد.

وی خواستار استخراج  قیمت 64 قلم کالای اساسی موجود در بازار شد و افزود: قیمت‌ها باید به صورت هفتگی به فرمانداری اعلام شود.

معاون فرماندار ملایر بر تشدید گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها و اجرای منظم طرح شبنم در بازار تأکید کرد و افزود: از نیمه دوم مهر ماه سال جاری تا کنون، 2 هزار و 98 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده و در این زمینه، 284 واحد متخلف شناسایی شده است.

وی موارد تخلف شناسایی شده از این تعداد واحد را 414 مورد عنوان کرد و گفت: میزان این تخلفات 263 میلیون و 186 هزار ریال بوده است.

حسینی به توزیع مرغ، برنج و شکر در ایام محرم در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در ایام محرم امسال، 18 هزار کیلوگرم روغن، 105 هزار کیلوگرم شکر، 10 هزار کیلو گوشت و 108 هزار کیلو برنج در سطح شهرستان و هیئت‌های مذهبی توزیع شد.

وی در ادامه به بازار مرغ در شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلی در زمینه تولید مرغ در ملایر وجود ندارد، اما از هم اکنون مسئولان باید برنامه‌ریزی و تدابیر لازم را برای مرغ مورد نیاز مردم در ایام عید داشته باشند.

رئیس مجمع امور صنفی ملایر نیز به اجرای طرح شبنم در ملایر اشاره کرد و گفت: از اوایل مهر ماه سال جاری مرحله دوم طرح شبنم در این شهرستان اجرایی شد که تاکنون 12 هزار و 108 مورد برچسب بر روی کالاها درج شده است.

احمد تیموری به تخلفات قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: 12 مورد پرونده در خصوص قاچاق کالاها تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی در ادامه از انجام 373 مورد بازرسی در آذرماه سال جاری از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا، 41 برگه تخلف صادر، 67 مورد متخلف شناسایی و 10 مورد نیز منجر به تشکیل پرونده در مراجع قضایی شد.

رئیس مجمع امور صنفی ملایر در پایان ارزش ریالی تخلف‌ها را 140 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: بیشتر تخلف‌ها مربوط به عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده است.

انتهای پیام/89013/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول