اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان صورت گرفت

بهره‌برداری از مسجد ساجدین در شهرری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران با اعلام پیشرفت قابل ملاحظه پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری از بهره‌برداری مسجد ساجدین شهرری خبر داد.

بهره‌برداری از مسجد ساجدین در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در جمع خبرنگاران گفت: عملیات عمرانی مسجد ساجدین شهرری با زیربنای یک هزار و 800 مترمربع واقع در خیابان شهید سرگرد محمدی رو به اتمام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مسجد ساجدین با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 300 میلیون تومان در دو بلوک بتنی و فلزی ساخته شده است خاطرنشان کرد: دو شبستان برادران و خواهران و راه پله فرار در ضلع جنوب، 2 واحد مسکونی، یک واحد تجاری و صحن محوطه بیرونی در همکف و دو آسانسور هشت نفره در ضلع شمال و آشپزخانه، سالن غذاخوری، سرویس بهداشتی، موتورخانه در زیرزمین از جمله بخش‌های مختلف مسجد مورد اشاره است.

وی ساخت و بهسازی مساجد را در راستای گسترش فرهنگ و آموزه‌های دینی و از برنامه های اولویت‌دار مدیریت شهری برشمرد و افزود: علاوه بر اینکه تمامی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با محوریت مساجد انجام می‌شود، طرح تجهیز مساجد محله‌های 22 گانه به سیستم‌های هوشمند پخش اذان نیز در سطح منطقه آغاز شده است.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول