اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی 10 مسجد در روستاهای مناطق زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عملیات اجرایی 10 مسجد در مناطق روستایی زلزله‌زده اهر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی 10 مسجد در روستاهای مناطق زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت‌الله مجتهدشبستری پیش‌ازظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی 10 مسجد مناطق زلزله‌زده در روستای «گمیش‌آباد» از توابع بخش مرکزی اهر گفت: در راستای کمک به ساخت مساجد مناطق زلزله‌زده ارسباران با مساعدت و همراهی جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری عملیات اجرایی 10 مسجد در روستاهای زلزله‌زده اهر، ورزقان و هریس آغاز شده و در تلاش هستیم با تمهیدات ویژه این مساجد در کمترین زمان ممکن برای تقویت مسائل دینی و معنوی اهالی متدین منطقه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

امام جمعه تبریز گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران در هر وسع و توان خود کارهای قابل توجهی انجام داده‌اند که امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها و کمک مردمی در امر تأمین مسکن مناطق زلزله‌زده تسریع شود.

وی افزود: در بازدیدی که از سه روستای زلزله‌زده داشتیم، کارهای بسیار خوبی در امر ساخت و ساز شده و برخی در اماکن مسکونی جدید مساکن هستند و افراد فاقد مسکن نیز در کانکس‌ها اسکان یافته‌اند که امیدواریم با مساعد بودن هوا عملیات ساخت و ساز ادامه یابد تا در کمترین زمان ممکن زمینه برای اسکان دائم آنها فراهم شود.

امام جمعه تبریز افزود: در برخی روستاها نواقصات و مشکلاتی نیز داشتند که تذکرات لازم به مسئولان ذیربط برای رفع آنها داده شد. 

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول