اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان - 56

حسرت زیارت ضریح عشق بر دل مسجدسلیمانی‌ها ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مسجدسلیمان گفت: با وجود تلاشی که انجام دادیم ولی باز هم مردم مسجدسلیمان از زیارت ضریح امام حسین (ع) بازماندند.

حسرت زیارت ضریح عشق بر دل مسجدسلیمانی‌ها ماند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تلاش ما برای حضور کاروان سفینةالنجاة بی‌نتیجه بود.

وی با اشاره به حضور کاروان سفینةالنجاة در شهرهای مختلف خوزستان گفت: رایزنی‌هایی برای حضور ضریح نورانی بارگاه خامس آل عبا در شهر هزار شهید و زادگاه سردار شهید بهنام محمدی‌راد انجام دادیم تا مردم دیار شهید پرور این ضریح مقدس را از نزدیک زیارت کنند ولی تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند.

امینی ادامه داد: مشتاق بودیم عطر معنوی ضریح امام حسین (ع) در شهر مسجدسلیمان نیز جاری شود اما مسئولان کاروان با این درخواست موافقت نکردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصریح کرد: پس از اطلاع از عدم حضور کاروان به مردم ولایت مدار مسجدسلیمان اعلام کرده‌ایم که هر کس قصد دارد به استقبال از کاروان سفینةالنجاة و زیارت ضریح امام حسین (ع) برود می‌تواند در شهرهای همجوار مانند اهواز و شوش‌تر این مضجع شریف را زیارت نماید.

انتهای پیام/2247/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول