اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزارت ارشاد در ارتباط با مجوز اکران فیلم« من مادر هستم» پاسخ دهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارشاد باید در ارتباط با مجوز دادن به فیلم من مادر هستم که به باورهای جامعه بی‌احترامی می‌کند پاسخ دهد.

وزارت ارشاد در ارتباط با مجوز اکران فیلم« من مادر هستم» پاسخ دهد

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با فیلم من مادر هستم اظهار کرد: بنده فیلم من مادر هستم را کاملاً غیرارزشی می‌دانم و این فیلم به ارزش‌ها، فرهنگ و باورهای مردم کشور بی‌احترامی می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: فیلم من مادر هستم علاوه بر اینکه مشکلی از فرهنگ را حل نمی‌کند، بی‌احترامی کاملی نسبت به اعتقادات و معارف دینی مردم وارد می‌کند که وزارت ارشاد باید در مورد اکران این فیلم پاسخگو باشد؛و اینکه با چه دفاعی مجوز اکران به این فیلم داده شده است.

پژمانفر خاطر نشان کرد: تماشای فیلم من مادر هستم تاثیر کاملاً منفی در خانواده‌ها می‌گذارد و ریشه و اعتمادی که به‌صورت اصل در خانواده‌ها پذیرفته شده را از بین می‌برد و تهاجم به باورهای جامعه است.

وی یادآور شد: کوتاهی جدی در مورد فیلم من مادر هستم صورت گرفته که مسئولان نباید در ارتباط با آن سهل‌انگاری کنند و امیدواریم هر چه زودتر جلوی اکران آن گرفته شود و مسئولان تهیه فیلم نیز باید از مردم عذرخواهی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تمام دنیا حتی هالیوود ممیزی زیادی برای تهیه یک فیلم وجود دارد اما ما در کشور اجازه داده‌ایم که با اکران این فیلم به باور ما بی‌اعتنایی شود.

پژمانفر در ارتباط با تجمع در مقابل وزارت ارشاد برای اکران فیلم من مادر هستم اظهار کرد: این تجمع قانونی نبوده و بنده نیز این کار را مناسب نمی‌دانم و نباید بگذاریم این قبیل تجمعات باب شود، اما مردم انتظار دارند تا در نظام اسلامی، مسئولان خود در قضیه ورود پیدا کنند و هنگامی‌که مردم نبود توجه مسئولان را مشاهده می‌کنند خود وارد عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول