اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی:

مجوز اکران فیلم «من مادر هستم »در استان‌های کشور صادر نشده است

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلم من یک مادر هستم هنوز در این استان اکران نشده و درخواست پروانه‌ای نیز برای نمایش آن ارائه نشده است.

مجوز اکران فیلم «من مادر هستم »در استان‌های کشور صادر نشده است

حسین مسگرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از سوی معاونت سینمایی کشور، پروانه نمایش استان‌ها برای اکران فیلم من مادر هستم صادر نشده است.

وی با اشاره به ساخت فیلم در کشور گفت: نباید در ساخت آثار هنری ارزش‌های اسلامی و مذهبی کشورمان فراموش شود و بنا به نیت دشمن به آنها توهین شود.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی افزود: جامعه هنری و مسئولان باید با تعامل بیشتر، فضای مطلوبی را در عرصه هنر مهیا کنند و نباید مردم و مسئولان را درگیر حواشی هنر کرد.

وی تصریح کرد: برای ساخت چنین فیلم‌هایی گرفتن مشورت از اساتید علمی و مذهبی کشور لازم است تا حواشی پس از ساخت فیلم‌ها کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

مسگرانی افزود: بعضی اوقات قصد هنرمندان توهین به افکار عمومی نیست و بدون قصد و نیتی اقدام به ساخت مجموعه‌ای می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به گرایش هنرمندان به فراگیری هنر در سایر کشورها خاطر نشان کرد: فراگیری دوره‌های علمی و هنری در آمریکا و اروپا توسط هنرمندان ایرانی جرم نیست بلکه فرصت مغتنمی است که می‌توان از آن آموزش‌ها در جهت پاسداشت ارزش و معیارهای اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول