اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه فجر امسال محقق می‏شود

اکران فیلم در بزرگ‏ترین سینمای کشور در پردیس

خبرگزاری فارس: مؤسس سینما «جام‏ جم» پردیس که بزرگ‏ترین سینمای کشور است، از اکران فیلم در این مجموعه هم‏زمان با اتمام مرحله نخست این طرح و سال‏روز ایام‏الله پیروزی انقلاب خبر داد.

اکران فیلم در بزرگ‏ترین سینمای کشور در پردیس

وحید میرحسینیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پروژه احداث سینما جام ‏جم پردیس در دو مرحله مجزا مراحل اجرای خود را می‏گذراند.

وی ادامه داد: مرحله نخست ساخت این سینما از سال 1382 آغاز شده است و در حال حاضر، فعالیت‏های نهایی امور عمرانی این طرح سپری می‏شود.

میرمحسنیان اضافه کرد: خوشبختانه تلاش‏ مستمر مجموعه سازنده این مجتمع به ثمر نشست و این پروژه فرهنگی و هنری با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی همراه است.

مؤسس سینما جام ‏جم پردیس افزود: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای مرحله نخست این طرح، رقمی بالغ بر 40 میلیارد ریال بود؛ اما ارائه برآوردی دقیق از بودجه‏ مرحله بعدی آن چندان میسر نیست. 

وی ادامه داد: در حال حاضر، عنصری تحت عنوان «علاقه» عامل اصلی انگیزشی در سینماداران برای احداث سینما و تحمل دشواری‏های آن است.

میرمحسنیان تصریح کرد: بخش خصوصی در سینما جام‏ جم پردیس وظیفه خود که همان ساخت این مجموعه فرهنگی و هنری بود را با استفاده از بهترین تجهیزات فنی و عمرانی انجام داد.

مؤسس سینما جام ‏جم پردیس افزود: سینما جام ‏جم شهر جدید پردیس هم‏زمان با دهه فجر و سال‏روز گرامیداشت ایام‏الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح می‏شود.

وی ادامه داد: هر چند در سایه کوشش مجریان طرح، اکران فیلم در این مجموعه فرهنگی و هنری زودتر از آن موعد نیز ممکن است آغاز ‏شود.

انتهای پیام/67009/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول