اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده افسری امام‌ حسین (ع):

تبعیت از ولایت پیام اصلی شهدا است

خبرگزاری فارس: معاون سپاه دانشگاه امام‌ حسین (ع) استان تهران گفت: تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی پیام اصلی شهدا به آحاد ملت و جوانان است.

تبعیت از ولایت پیام اصلی شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، سردار خسرو عروج پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دیال‌آباد بخش اسفرورین شهرستان تاکستان با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و رزمندگان در ایام شکوهمند و سراسر افتخار دفاع مقدس با از جان گذشتگی و ایثار توانستند دین مبین اسلام و ارزش‌های والای آن را زنده نگاه دارند و امروز این وظیفه‌ای است که بر عهده ملت ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: سرمشق‌ و الگو‌گیری از زندگی این شهدا وظیفه همگانی است و لازم است آحاد جوانان شهدا را در زندگی‌ خویش سرمشق و الگو قرار داده و در راستای حفاظت و پاسداری از آرمان‌های اسلامی گام بردارند.

معاون دانشگاه اما‌م حسین (ع) با اشاره به تهاجم دشمنان علیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته افزود: امروز دیگر میدان جنگ نظامی وجود نداشته و دشمن و تمام معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی به دنبال این هستند تا از طریق جنگ روانی و نرم و از راه غیرمستقیم موجب انحراف، شبهه ایجاد تفرقه بین آحاد ملت ولایت‌مدار و قدرشناس نظام اسلامی شده و آنان را از راهی که در پیش خود دارند، مأیوس و سرافکنده کنند و چه‌بسا که پیکار و نبرد در عرصه نرم و شبیخون فرهنگی بسیار پیچیده‌تر و دشوار‌تر از جنگ نظامی است.

این مسئول با اشاره به جایگاه رفیع و شامخ شهدا و ایثارگران در نزد خداوند متعال تصریح کرد: شهید در همه حال در نزد خداوند و مردم محبوب بوده و البته عده‌ای فریب خورده همواره در جامعه در پس کمرنگ و کم‌ درجه دانستن مقام و جایگاه ایثارگری و جانبازی هستند.

معاون دانشگاه امام‌ حسین (ع) افزود: وظیفه قشر‌های مختلف مردمی در شرایط و موقعیت‌های کنونی نیز این است که همواره پیرو راستین ولایت و گوش به فرمان سخنان و رهنمود‌های مقام معظم‌ رهبری بوده و در راستای افزایش بصیرت و هوشمندی خویش گام بردارند.

عروج با بیان اینکه امروز نباید اجازه تعدی و گستاخی دشمنان را به مرز‌های خود بدهیم، اذعان داشت: برپایی یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که می‌توان برای ادای دین و فریضه به شهدا انجام داد و امیدواریم که چنین محافلی بتواند زمینه را برای پیوند هرچه بیشتر ملت و به ویژه جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم کند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول