اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز اعلام شد

13 آذر؛ فرصت نهایی ارسال آثار به جشنواره عکس «مهر محرم»

خبرگزاری فارس: 13 آذر، فرصت نهایی ارسال آثار به جشنواره عکس «مهر محرم» که قرار است در سمنان برگزار شود، اعلام شد.

13 آذر؛ فرصت نهایی ارسال آثار به جشنواره عکس «مهر محرم»

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: سیزدهم آذر فرصت نهایی دریافت آثار عکاسان در این سوگواره اعلام شده است و عکاسان سراسر ایران اسلامی می‏توانند آثار خود را با موضوع قیام خونین عاشورا که نمایش‏دهنده آداب و رسوم عزاداری مردم میهن عزیزمان در ماه محرم است، به این جشنواره ارسال کنند.

میثم قدس‏پور ادامه داد: عکاسان علاقه‏مند باید آثار خود را به آدرس دبیرخانه این سوگواره یعنی سمنان، شهرک گلستان، میدان نگارستان، بلوار نگارستان، ساختمان شماره 2 اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، دبیرخانه سوگواره عکس «مهر محرم»، کد پستی 93635-35197 و تلفن 4437523-0231 یا پست الکترونیک Mehremoharram@gmail.com  ارسال کنند.

وی گفت: سوگواره مهر محرم شرایطی دارد که مهم‏ترین آن این است که هر عکاس می‏تواند تا پنج قطعه عکس با حداقل ابعاد 30 سانتی‏متر و با کیفیت  Dpi300 با فرمت Jpg به دبیرخانه سوگواره ارسال کند.

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» اضافه کرد: عکس‏های ارسالی به جشنواره باید در محرم سال 91 تصویربرداری شده باشد.

قدس‏پور همچنین گفت: در سوگواره‏های قبلی صرفاً عکس‏های آیین‏های عزاداری مردم استان سمنان مورد قبول واقع می‏شد؛ اما در سوگواره امسال، همه عکاسان ایران اسلامی می‏توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» با اطلاع‏رسانی آیین‏های عزاداری مردم استان سمنان به تفکیک شهرستان از طریق سایت مؤسسه موج فرهنگ و برگزاری تور عکاسی در این ایام، عکاسان کشور را تشویق کرد تا با حضور در نقاط مختلف استان سمنان از لحظات دلدادگی مردم استان سمنان به سرور و سالار شهیدان عکاسی کنند.

قدس‏پور همچنین از عکاسان تقاضا کرد تا برای اطلاع از سایر شرایط سوگواره پنجم «مهر محرم» و جوایز در نظر گرفته شده  به سایت دبیرخانه سوگواره به آدرس  www.Mojefarhang.com مراجعه کنند.

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان در اجرای این برنامه قدردانی کرد.

قدس‏پور اضافه کرد: نمایشگاه آثار منتخب هیئت داوران نیز هجدهم آذر ماه در نگارخانه سیمرغ فرهنگ‏سرای کومش سمنان گشایش می‏یابد و به مدت یک هفته میزبان علاقه‏مندان به هنر عاشورایی خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول