اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 45 مداح در دهه اول محرم در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت 45 مداح در دهه اول محرم در دشتستان خبر داد.

فعالیت 45 مداح در دهه اول محرم در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در تجلیل از هیئات مذهبی دشتستان اظهار داشت: در ماه محرم امسال در دشتستان شاهد اجرای برنامه‌های ارزشمند و باکیفیت و پرمحتوا بودیم و مردم نیز استفاده معنوی لازم را بردند.

وی افزود: با توصیه‌هایی که به هیئات انجام شد شاهد نظم‌بخشی به برنامه‌ها بودیم و همکاری هیئات بسیار تاثیرگذار و ارزشمند بود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به اهمیت پرداختن صحیح به عزاداری خاطرنشان کرد: نگرشى ژرف می‌خواهد تا بتوان بر همه ابعاد حادثه کربلا دست یافت.

محمودی‌نیا با تاکید بر فضیلت عزادارى و محزون بودن در ماه محرم تصریح کرد: عزادارى و گریه بر مصایب حسین‌بن علی(ع) و مشرف شدن به زیارت قبرش و باز نمایاندن تاریخ حماسه‌ساز کربلایش ارزش و معیارى والا دارد.

وی گفت: باید دانست که نباید تنها به این زیارت‌ها و گریه‌ها اکتفا کرد، بلکه همه این مجالس عزاداری فلسفه ولایت‌پذیری، فداکارى و حمایت از قوانین آسمانى را به ما گوشزد می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: امام حسین(ع) و حکایت زیستن و شهادتش و لحن گفتارش و ابعاد کردارش نه تنها نمونه یک بزرگ مرد تاریخ را برای ما مجسم می‌سازد، بلکه او با همه خویشتن، آیینه تمام نمای فضیلت‌ها، بزرگ‌منشی‌ها، فداکاری‌ها، جان‌بازی‌ها، خداخواهی‌ها و خداجویی‌ها محسوب می‌شود.

محمودی‌نیا با اشاره به فعالیت ارزشمند مداحان در دهه محرم اذعان داشت: با همکاری کانون مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان، تعداد 45 مداح از این شهرستان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تعداد 12 مداح نیز از سایر استان‌ها به این شهرستان اعزام شده و در دهه اول محرم به فعالیت مشغول شدند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول