اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خبر داد

فعالیت 160 مبلغ ایام محرم در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از فعالیت 160 مبلغ و روحانی ایام محرم در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

فعالیت 160 مبلغ ایام محرم در جهرم

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: تبلیغ در رأس تمام امور‌ است و برای حفظ و تقویت اعتقادات باید تبلیغ صحیح انجام گیرد.

وی با اشاره به اعزام 160 مبلغ و روحانی در دهه نخست محرم و همچنین تا پایان این ماه در مساجد، تکایا و بخش‌ها و روستاهای جهرم افزود: فضای بسیار آماده اعزام مبلغ امسال و استقبال بی‌نظیر از مبلغان گویای این امر بود که مردم با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، هیچ‌‌گاه دست از اعتقادشان بر نمی‌دارند و با توجه بیشتری در راه اثبات عقاید قدم بر می‌دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: این مبلّغان پس از اعزام به مناطق مختلف به ویژه روستاها اموری از قبیل برگزاری نماز جماعت، پاسخ به سئوالات و شبهات، حلقه‌‌های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، بیان احکام و معارف دین، سخنرانی در فلسفه شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، همراهی با هیئت‌های مذهبی مناطق و بیان نکات ضروری درباره مقابله با جنگ نرم دشمنان را ‌به عهده دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین بررسی مشکلات عقیدتی و فکری و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، گفت‌وگو پیرامون منویات مقام معظم رهبری در بحث تولید ملی، مبارزه با قاچاق کالا و عدم خرید آن توسط مردم، دشمن‌شناسی و آرام نگه داشتن فضای کشور از مهم‌ترین وظایف روحانیون در این دهه بوده است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول