اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان:

بسیج باید در مکتب محرم و عاشورا رشد پیدا کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج باید در مکتب محرم و عاشورا رشد پیدا کند تا بسیج مکتبی و حسینی داشته باشیم.

بسیج باید در مکتب محرم و عاشورا رشد پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی شامگاه سه‎شنبه در جمع بسیجیان طلاب گلستان اظهار داشت: برنامه‎های هفته بسیج باید با مشارکت مردم و بسیجیان همراه باشد و پیروی از خط شهدا همواره به عنوان چراغ راهی پرفروغ، روشنگری کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج تنها محدود به یک تشکل مشخصی نیست متذکر شد: بسیج یک نهاد مردمی است که همواره برای دفاع از انقلاب اسلامی در همه عرصه‎ها اعلام آمادگی کرده است و شاخصه مردمی بودن، ولایی بودن، ایثارگری، شجاعت، پا در رکاب بودن، متخصص بودن، حضور به موقع داشتن و امام را تنها نگذاشتن از برجستگی‎های بسیج است.

بسیج محدود به دفاع نظامی نیست/ بسیجیان جهادگران همه عرصه‎ها هستند

 رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه نقش بسیج در پیشبرد اهداف و جهانی کردن انقلاب بسیار موثر بوده است خاطرنشان کرد: نباید پنداشت بسیج تنها محدود به دفاع نظامی است بلکه صلابت در کار و دفاع از کشور شالوده بسیج است و امروز جامعه اسلامی بیش از پیش نیاز به این تفکر دارد.

ریاحی با بیان اینکه بسیج همواره در عرصه عمل و خدمت به مردم تلاش می‎کند ابراز داشت: خدمت به مردم افتخاری بزرگ است و این نهاد علاوه بر خدمت‌رسانی، نهادی است که مروج ارزش‎هاست که به این اعتبار می‎توان آن را به عنوان یک سازمان و نهادی دانست که می‎تواند در قشرهای مختلف جاری باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج با داشتن ظرفیت‎های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... همچنین به فعلیت رساندن آنها موجبات رشد و تعالی نظام اسلامی را فراهم آورده است یادآور شد: بسیجیان جهادگران همه عرصه‎ها هستند و در هر جایی که ورود یافتند مقتدرانه و پیروزمندانه بوده است.

احساس تکلیف مهمترین خدمت در بسیج است

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه بسیج فرمول همه‌جانبه دفاع از کشور است متذکر شد: دفاع از انقلاب در هر مقطعی به تناسب نیاز خودش وجود دارد که به فرموده مقام معظم رهبری بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه‎ای است که اسلام، قرآن، امام زمان و این انقلاب به آن نیازمند است.

ریاحی در پایان اظهار داشت: بسیج هر جا که تهدیدی به نظام شود حضور دارد و بهترین نقش را ایفا می‎کند و احساس تکلیف مهمترین خدمت در بسیج است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول