اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد

توانمندسازی 21 هزار مددجوی کمیته امداد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از توانمندسازی 21 هزار مددجوی این نهاد در پنج سال گذشته خبر داد.

توانمندسازی 21 هزار مددجوی کمیته امداد مازندران

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از برگزاری جشن شکرانه توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در مازندران پس از برگزاری مراسم کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه از 21 هزار مددجوی خودکفا شده این نهاد در مازندران 5 هزار نفر از طریق وام‌های خوداشتغالی به خودکفایی رسیدند، گفت: با رسیدن به مرحله خودکفایی این تعداد افراد زندگی آنها نیز به صورت کامل از طریق خود آنها اداره می‌شود.

وی با اعلام اینکه 12 هزار نفر نیز در طول پنج سال اخیر از کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج بهره‌مند شدند ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و بهبود وضعیت خانواده‌های بیمار نیز از موارد کمک‌های کمیته امداد بوده است.

باغبانی متذکر شد: 2 هزار و 800 دانشجو نیز با کمک این نهاد فارغ‌التحصیل شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های خود اشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد گفت: 120 میلیارد تومان در سال جاری تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد مازندران است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی در حال حاضر در مرحله معرفی به سیستم بانکی هستند، ابراز داشت: توزیع شهرستانی اعتبارات انجام شده است.

باغبانی از فعال بودن کارگروه اشتغال در کمیته امداد شهرستان‌های مازندران خبر داد و تصریح کرد: بررسی مددکاری طرح‌ها، بازدید کارشناسان از مکان و موقعیت اجرایی طرح‌های اشتغال، ساماندهی طرح‌ها با همکاری مشاوران شغلی نیز از اقداماتی است که در کارگروه اشتغال کمیته امداد استان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول