اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

رضایت مردم در گرو همکاری ناجا و دستگاه قضا است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت‌گزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر بین این دو مجموعه است.

رضایت مردم در گرو همکاری ناجا و دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا صالحی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان رضایت مردم را مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها دانست و بیان داشت: رضایت خداوند در رضایت مردم است و لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت‌گزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا همکاری بیشتر این دو مجموعه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با تقدیر از تعامل خوب دادگستری و نیروی انتظامی استان اظهار کرد: تعامل دو جانبه نیروی انتظامی و دادگستری امری اجتناب‌ناپذیر بوده و مشارکت بیشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نیروی انتظامی زمینه‌ساز تحقق امنیت پایدار در جامعه است.

گل‌محمدی، رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز با تبریک انتصاب صالحی به سمت فرمانده انتظامی استان زنجان بر گسترش تعاملات فی مابین در خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول