اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

پژوهش‌محوری در برنامه‌های نیروی انتظامی یک اصل است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: دانش و پژوهش‌محوری در برنامه‌های نیروی انتظامی یک اصل مهم به شمار می‌رود.

پژوهش‌محوری در برنامه‌های نیروی انتظامی یک اصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند خلیل واعظی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش «خراسان جنوبی، نظم و امنیت» که با حضور رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری ناجا برگزار شد، اظهار کرد: حرکت کردن حول محور دانش و پژوهش به عنوان رمز موفقیت و پایداری هر نهاد و سازمانی است.

وی با بیان اینکه امروزه پدیده نیروی انسانی در حال رشد و تغییر است، ادامه داد: انسان و حتی مجموعه‌ای که خواهان پیشرفت و بقا است باید پیوسته در راه دانش و پژوهش گام بردارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: سند چشم‌انداز نیروی انتظامی بحث دانش و پژوهش‌محوری را جز اولویت‌های خود قرار داده است.

واعظی تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف و ماموریت‌های مختلف و متنوع خود در این سند حرکتی علمی مبتنی بر علم، دانش و پژوهش دارد.

وی، دانش و پژوهش‌محوری را در برنامه‌های نیروی انتظامی یک اصل مهم عنوان کرد و افزود: این اصل همیشه باید در متن اقدامات و برنامه‌های نیروی انتظامی قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: وجود سازمان تحقیقات و نوآوری ناجا در حقیقت یک نهاد علمی و پژوهشی ارزشمند در زمینه کمک و پیشبرد اهداف نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

واعظی با اشاره به اینکه تولید علم و دانش رسالت ذاتی و اساسی این سازمان است، گفت: به طور یقین دستاوردهای نیروی انتظامی بر پایه علم و دانش محقق شده و از این پس نیز سازمان تحقیقات و نوآوری ناجا در دستیابی نیروی انتظامی به موفقیت‌های روزافزون نقش‌آفرینی می‌کند.

وی یادآور شد: از گذشته این بحث مطرح بوده که هر جامعه‌ای که به مقتضیات زمان خود آگاه باشد مورد هجمه و هجوم واقع نمی‌شود لذا باید علم و دانش در دستور کار برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان تحقیقات و نوآوری ناجا در 60 حوزه اجرای تلاش و فعالیت می‌کند، تصریح کرد: از سال 73 که این سازمان تشکیل شده نیز نیروی انتظامی خراسان جنوبی در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف این سازمان در این استان تلاش کرده است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول