اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم محرم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی فارس برای برگزاری مراسم محرم آمادگی کامل دارد.

آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به عملیات عمرانی توسعه حرم احمدی (ع) مراسم سوگواری ایام محرم با شرایط ویژه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس ابراز داشت: تمهیدات لازم برای ورود و خروج هیئت‌های عزاداری در دهه نخست محرم اندیشیده شده است.

وی گفت: امکان ورود دسته‌های عزاداری در سال جاری به حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) از طرف سه راه احمدی وجود ندارد و تمام هیئت‌ها باید از خیابان شهید دستغیب به سمت ورودی حرم حرکت کنند.

محمدی اضافه کرد: مسیر دسترسی موقتی در انتهای خیابان شهید دستغیب ایجاد شده تا هیئت‌های عزاداری امکان ورود به حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) را داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم سوگواری در سایه نظم و آرامش تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا عزاداران حضرت ابا عبدالله‌الحسین‌(ع) بتوانند با آرامش به مراسم معنوی خود بپردازند.

وی ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی در صورت انجام عزاداری در تکیه خود و یا حرکت در خیابان‌های اطراف آن می‌توانند یاور نیروی انتظامی برای ایجاد نظم در این ایام باشند.

محمدی گفت: از شهروندان نیز تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هیئت‌های عزاداری از مسیرهای فرعی برای عبور و مرور خود استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم نیز از سوی راهنمایی و رانندگی اندیشیده شده است تا شهروندان در این ایام با مشکلی مواجه نشوند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برخورد با افرادی که اقدام به انجام آیین‌های غلط در مراسم سوگواری می‌کنند، تصریح کرد: نیروهای اطلاعاتی آماده هستند تا در صورت بروز احتمالی این رفتارها با آنها برخورد کنند.

محمدی اضافه کرد: افراد مزاحمی نیز که در سال‌های گذشته در هیئت‌ها مزاحمت ایجاد می‌کردند، شناسایی و برخی از آنها نیز دستگیر شدند تا شاهد مشکلاتی در سال جاری نباشیم.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول