اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

رضایت مردم مهر تایید بر اقدامات نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رضایت مردم مهر تایید درست انجام دادن اقدامات نیروی انتظامی است و بر این اساس توجه به خواسته‌های مردم همیشه در اولویت کار ناجا قرار دارد.

رضایت مردم مهر تایید بر اقدامات نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از شهروندان روستای وفس کمیجان اظهار داشت: نیروی انتظامی برای مردم و در کنار مردم است و ماموران ناجا هیچگاه خود را از مردم جدا نمی‌دانند.

وی تصریح کرد:  یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت و آرامش در جامعه است که مردم نیز در تامین این امنیت نقش بسیار موثری بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه بدون همکاری مردم با ناجا رسیدن به موفقیت در طرح‌های پیش رو امکان‌پذیر نخواهد بود، بیان داشت: نیروی انتظامی هویت خود را از مردم می‌گیرد، ماموران ناجا از بین همین مردم انتخاب شده‌ و برای مردم کار می کنند.

ملکی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حال انجام وظیفه است و در انجام وظایف خود با هیچ کس تعارف ندارد.

وی خاطر نشان ساخت: امنیت بهترین سرمایه هر جامعه است  که بدون آن امکان زندگی وجود ندارد، امنیت نعمت بزرگی است که آرامش روحی و روانی را به مردم هدیه می‌بخشد.

در این نشست فرمانده انتظامی استان مرکزی به بررسی تقاضاها و درخواست‌های اهالی روستای وفس پرداخت.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول