اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر انجام می‌شود

تسویه حساب شهرداری دهدز با کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه از پرداخت بدهی شهرداری دهدز تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

تسویه حساب شهرداری دهدز با کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نادر مرادی‌فر اظهار داشت: در آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش دهدز با حضور همه اعضا، مقرر شد کمیته‌ای چهارنفره شامل مسئول برنامه­‌ریزی فرمانداری، شهردار دهدز، بخشدار دهدز و رئیس اداره کتابخانه­‌های عمومی شهرستان برای بررسی بدهی شهرداری به کتابخانه‌ها از محل نیم درصد درآمد شهرداری تشکیل شود.

وی افزود: در این جلسه پس از بررسی تفاریق بودجه شهرداری مربوط به سال‌های 1383 تا 1390، شهرداری دهدز 10 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌ها بدهکار شد که تا پایان آذرماه متعهد به پرداخت آن شد.

مرادی‌فر گفت: همچنین شهرداری دهدز متعهد شد بابت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها در سال 1391 به صورت علی‌الحساب نیز 10 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی پرداخت نماید.

وی گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور دهدز و همه ادارات ضمن تشویق و ترغیب دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان به حضور در کتابخانه عمومی شهدای دهدز، گزارش عملکرد خود را در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی به فرمانداری شهرستان ارائه دهند.

شهرستان ایذه در شمال خوزستان با دارا بون پنج باب کتابخانه عمومی فعال دارای 8 هزار و 250 نفر عضو است.

انتهای پیام/2247/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول