اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی عبور ضریح مطهر اباعبدالله حسین(ع) از لرستان

مسابقه دلنوشته‌‌ها در اداره کل کتابخانه‌های لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های لرستان گفت: در پی عبور ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) از مسیر استان لرستان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان مسابقه دلنوشته‌ها با موضوع ما اهل کوفه نیستیم را برگزار کرد.

مسابقه دلنوشته‌‌ها در اداره کل کتابخانه‌های لرستان برگزار شد

تیمور احمدوند در حاشیه مراسم بدرقه ضریح امام حسین(ع) در خرم‌آباد به خبرنگار فارس گفت: در پی عبور ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) از مسیر استان لرستان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان مسابقه دلنوشته‌ها با موضوع ما اهل کوفه نیستیم را برگزار کرد.

وی افزود: طی مراسم استقبال از ضریح امام حسین(ع) در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعداد 2 هزار برگه مسابقه بین زائران خرم‌آبادی و شهرستان‌های همجوار توزیع شد که کپی این برگه‌ها نیز قابل پذیرش است.

احمدوند با اشاره به اینکه در این مسابقه شهروندان هم استانی باید احساس خود در مورد دیدن این ضریح مقدس و سعادت عبور آن از دیار لرستان را بیان کنید، گفت: این اداره کل ضمن اهدای جوایز نفیسی به برندگان، بهترین دلنوشته را نیز انتشار عمومی می‌دهد.

وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا پایان روز 25 آذرماه اعلام کرد و افزود: شهروندان اهل کتاب هم استانی می‌توانند دلنوشته‌های خود را تا این تاریخ به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول