اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی

کلنگ کتابخانه عمومی قباد نظری در الیگودرز به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: در نخستین اقدام انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان الیگودرز، کلنگ ساخت کتابخانه عمومی خیر فقید حاج قباد نظری با زیربنای 200 متر توسط همسر وی به زمین زده شد.

کلنگ کتابخانه عمومی قباد نظری در الیگودرز به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، در این مراسم که حسین اسدی‌پور مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، تیمور احمدوند مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان و جمعی از مدیران شهرستان الیگودرز نیز حضور داشتند، کلنگ احداث کتابخانه عمومی حاج قباد نظری به مساحت 200 متر در کنار دبیرستان دخترانه اهدایی وی به زمین زده شد.

در همین رابطه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه ساخت این کتابخانه کار مشترک 2 انجمن خیرین مدرسه‌ساز و کتابخانه‌ساز این شهرستان است، گفت: البته این مراسم به نوعی آغاز به کار انجمن خیرین کتابخانه‌ساز الیگودرز به صورت عملیاتی است که کمتر از 10 روز از راه‌اندازی آن می‌گذرد و در نخستین اقدام چنین کار بزرگی را شروع کرده‌اند.

تیمور احمدوند افزود: برای ساخت این کتابخانه خانواده نظری 30 میلیون تومان وجه نقد اهدا کردند، انجمن خیرین مدرسه‌ساز نیز مبلغ قابل توجهی اهدا کرده که برای شروع کار دست‌مان خالی نیست و امیدواریم بتوانیم با مدیریت و زمانبندی دقیق این پروژه فرهنگی را تحویل مردم فرهیخته و اهل کتاب شهرستان الیگودرز بدهیم.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول