اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

قوانین مصر بر پایه شریعت اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: واقعیت این است که امروز مخالفان انقلاب مصر به تحریک امریکا دست به اقداماتی می‌زنند تا مانع انجام همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی شوند، اما قوانین مصر باید بر پایه شریعت اسلامی باشد.

قوانین مصر بر پایه شریعت اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از مسائل مهم امروز وجود سبک‌های مختلف زندگی بوده که جامعه را دچار مشکل کرده است بر همین اساس اگر به حادثه عاشورا به عنوان یک فرهنگ نگریسته شود، قابلیت ارائه زندگی خاص به بشریت در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه اظهارات اخیر وزیر امور خارجه امریکا قابل تأمل است، افزود: این سخنان صریح و بی‌پرده ناشی از قدرت واقعی ایران اسلامی حتی در درون امریکا است.

افشارمنش تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت رهبری و خون شهدا و همچنین حضور مردم همیشه در صحنه از عزت و سربلندی بسیاری در جهان برخوردار است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمنان اکنون در پی بی‌ثبات و ناآرام جلوه دادن فضای کشور هستند، مهم‌ترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی خدمت به مردم و حفظ آرامش کشور است.

افشارمنش عنوان کرد: واقعیت این است که امروز مخالفان انقلاب مصر به تحریک امریکا دست به اقداماتی می‌زنند تا مانع انجام همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی شوند، اما اصل بر این است که قوانین مصر باید بر پایه شریعت اسلامی باشد.

امام جمعه کهنوج گفت: با ابراز تأسف، امروز حامیان حقوق بشر کسانی هستند که هیچ حقی برای بشریت قائل نیستند، همان‌گونه که کشتار مردم مظلوم فلسطین، عراق و افغانستان برای آن‌ها بی‌اهمیت است.

وی با اشاره به زلزله‌های اخیر کرمان و خراسان‌جنوبی اذعان داشت: از بعد معنوی باید از این زلزله‌ها درس گرفت و همواره قیامت را مدنظر داشت و در بعد مسائل مادی نیز باید تلاش کرد تا با مقاوم‌سازی زمینه کاهش تلفات را فراهم آورد.

انتهای پیام/80001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول