اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

وحدت ملت و مسئولان مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم با بیان اینکه وحدت و یکدلی ملت و مسئولان مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی است، گفت: باید در سایه امامت و ولایت این اتحاد و انسجام را حفظ کنیم.

وحدت ملت و مسئولان مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم با تاکید بر رعایت تقوا و پرهیزگاری اظهار کرد: هیچ عملی نزد خدا از انسانی که تقوا نداشته باشد، پذیرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب که فرمودند عالم محضر خداست، تصریح کرد: مواظب اعمال خودمان باشیم زیرا اعمال بد میان انسان و خدا حجاب شده است که اگر انسان این را از بین ببرد، می‌تواند خدا را ببیند.

خطیب جمعه در ادامه حضرت فاطمه و حضرت علی (ع) را بهترین الگوی جوانان در زندگی معرفی کرد و افزود: الگوگیری از ازدواج آن بزرگواران موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی بیان داشت: ازدواج در فرهنگ اسلامی، پیوندی مقدس و امری پسندیده است که سبب حفظ دین، ایجاد مودت و رحمت می‌شود.

موسوی سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی را منشأ خیر و برکات فراوان برای مردم این منطقه دانست و افزود: رهنمودهای رهبری در این سفر و دیدارهایی که با اقشار مختلف مردم این خطه داشتند موجب گشایش افق‌های جدیدی پیش روی مردم خراسان‌شمالی می‌‌‌شود.

وی با اشاره به سفارش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر همکاری سران سه قوه در خدمت به مردم اضافه کرد: بالاترین افتخار در نظام اسلامی خدمت به مردم است.

امام جمعه سمیرم همچنین به سفر اخیر استاندار اصفهان به شهرستان سمیرم اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که به همراه استاندار و برخی مسئولان دیگر از بخش پادنا، مناطق مختلف سمیرم انجام شد طرح آبرسانی به 21 روستای پادنا به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: با وجود نعمات زیادی که خداوند به این شهرستان عطا کرده است و درختان سیب آن همچون بهشت برین است اما آنچنان که انتظار می‌رود به جز افراد بسیار کمی، مردم این شهرستان خمس و زکات را پرداخت نمی‌کنند.

موسوی ادامه داد: پرداخت خمس و زکات مایه نزول برکات الهی است.

وی وحدت و یکدلی ملت و مسئولان را مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: باید در سایه امامت و ولایت این اتحاد و انسجام را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول