اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

امریکا و همدستانش حاشیه امنی در ایران ندارند

خبرگزاری فارس:مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش‌آموزان در 13 آبان نشان داد که امریکا و ایادی مستکبر وی هیچ حاشیه امنی در ایران ندارند.

امریکا و همدستانش حاشیه امنی در ایران ندارند

احمد محمودزاده امروز در حاشیه یادواره شهدای دانش‌آموز اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به سه رخداد عظیم کشور در 13 آبان اشاره و همه آنها را حامل پیام‌های بسیار مهم اعلام کرد.

این مسئول گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش‌آموزان فهیم و آگاه نظام جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که نشان دادند اجازه نمی‌دهند امریکا و سرکرده‌های آنها در ایران حاشیه امنی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تسخیر لانه جاسوی به دست دانش‌آموزان را از زبان امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامید و ابراز داشت: این حرکت نماد فروپاشی هیمنه استکبار جهانی در کشور ما بود و به همگان نشان داد که ایران اسلامی دانش‌آموزانی بسیار همچون شهید حسین فهمیده دارد که اجازه نخواهند داد آب خوش از گلوی مستکبران پایین برود.

وی درک و نشر آرمان‌های انقلاب در بین دانش آموزان را بسیار ضروری و پر اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه برای دانش‌آموزان حاوی آموزه‌هایی همچون ایثار، گذشت و سرافرازی است و پیروی از ولایت مطلقه فقیه که بینش اسلامی را نیز در پی دارد بسیار موثر است.

محمودزاده هوشیاری و آگاهی دانش‌‌آموزان و نوجوانان در مقابل نقشه‌های داخلی و خارجی استکبار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز استکبار با این نقشه‌ها می‌خواهد وحدت و همبستگی ایران را دچار خدشه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: دشمنان ما امروز قصد دارند با اعمال اهداف شوم خود در بین دانش‌آموزان جوانان و نوجوانان، ما را از اصل ولایت فقیه دور سازند.

این مسئول در پایان سخنان خود اعتقاد به حضور جوانان و نوجوانان را برای معلمان و مربیان ضروری خواند و اذعان داشت: در مدیریت آینده کشور هر چقدر می‌توانیم باید از ظرفیت و استعدادهای دوران جوانی و نوجوانی بیشترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول