اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ری‌شهری:

حفظ آرامش و وحدت تکلیف تمام مسئولان است‌

خبرگزاری فارس: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با تاکید بر حفظ آرامش گفت: حفظ آرامش و وحدت از تکالیف تمام مسئولان در تمام حوزه‌ها است.

حفظ آرامش و وحدت تکلیف تمام مسئولان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار ری لحظاتی پیش به ‌همراه جمعی از مسئولان شهرستان ری با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ‌ری‌شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اینکه برای جلب رضای خدا باید از تمام فرصت و توانمان استفاده کنیم، گفت: ما وسیله‌ای بیش نیستیم، کار را خدا انجام می‌دهد و آدم باید تلاش کند برای انجام کارهای بزرگ و تلاش برای انجام کارها و اهداف بزرگ گام بردارد.

آیت‌الله ری‌شهری همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، حفظ آرامش و وحدت را از تکالیف تمام مسئولان در تمام حوزه‌ها برشمردند.

تلاش دولت عبور سلامت از این مقطع است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از برنامه‌های اجرایی فرمانداری شهرستان ری و انتصابات جدید مسئولان گزارشی ارائه کرد.

امیرحسین باقرنژاد همچنین با اشاره به شرایط پیش روی کشور گفت: نظام‌های سیاسی و دشمنان انقلاب دست‌ بردار نیستند و تمام تلاششان را برای ضربه زدن به انقلاب به کار بسته‌اند.

وی افزود: مجموعه دولت با توجه به این شرایط تمام تلاش خودش را به کار می‌برد که از این مقطع به سلامت عبور کند و ما نیز به لطف خدا برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

این گزارش حاکی است، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری به همراه نعمت‌الله طباطبایی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، امیر محبی معاون عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، کهریزک و خاوران و مسئول حراست فرمانداری شهرستان ری با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با آیت‌الله ری‌شهری تولیت آستان دیدار کردند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول