اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

افزایش فضاهای ورزشی بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: بهره‌برداری از استادیوم پنج هزار نفری این شهرستان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار سرانه فضاهای ورزشی بوکان را افزایش می‌دهد.

افزایش فضاهای ورزشی بوکان

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت : سالن ورزشی 5 هزار نفری بوکان که یکی از پروژه‌های مهم مهر ماندگار است در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 77 درصد برخوردار است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با توزیع عادلانه اعتبارات و اهتمام مدیران چهره محرومیت از شهرهای کمتر توسعه یافته استان برطرف شده است، گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی فضاهای این حوزه را تا چهار برابر افزایش می‌دهد.

عباسی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر زیرساخت‌‌های عمرانی در حوزه‌هایی نظیر توسعه منابع آب، بهبود معیشت روستایی، بهسازی و راه‌‌های روستایی افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار بوکان افزود: در شهرستان بوکان از مجموعه طرح‌‌های عمرانی در حال اجرا دو طرح مهم و شاخص از طرح‌‌های مهر ماندگار استان است که تا پایان فعالیت دولت دهم به بهره‌‌برداری می‌رسند.

وی کنار گذر بوکان به طول 15 کیلومتر را از جمله دیگر طرح‌های مهر ماندگار در بوکان عنوان کرد و افزود: در ماه‌‌های اخیر عملیات عمرانی این پروژه‌‌ها مضاعف شده و در حال حاضر سرعت اجرایی خوبی دارند.

عباسی تعریض جاده بوکان به میاندوآب، احداث کارخانه سیمان سردار، ساخت یک هزار و 550 واحد مسکونی مهر، آسفالت راه‌های روستایی و عملیات اجرایی سد سیمینه و خراسانه را از دیگر پروژه‌های شاخص بوکان عنوان کرد و اذعان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که در دوران دولت‌ نهم و دهم آغاز شده چهره این شهرستان متحول می‌شود.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول