اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی بهترین راه معرفی محصولات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حمایت صنایع از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی علاوه بر پیشرفت، صعود تیم‌های ورزشی و جهانی شدن، زمینه‌های لازم برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر صنایع را نیز فراهم می‌کند.

حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی بهترین راه معرفی محصولات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند ضمن تاکید بر لزوم تعامل بیشتر بین شرکت پتروشیمی و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روح و روان جامعه اثرات زیادی به جا می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت سازی فرد تاثیر به سزایی دارد، تصریح کرد: ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می‌آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به پیشرفت ورزش در کشورهای پیشرفته، خاطر نشان کرد: هم اکنون در این کشورها، ورزش تبدیل به صنعت شده و درآمد تیم‌های ورزشی آن‌ها، حتی از واحدهای صنعتی‌شان نیز بسیار بیشتر است.

ملکی افزود: برای رسیدن به این منظور، باید اقدام‌های موثر برای ایجاد بستر و زمینه لازم برای همکاری هر دو طرف ایجاد شود، چرا که اگر امروز غفلت کنیم، جبران آن در آینده به سختی صورت خواهد گرفت.

وی به دیگر عوامل موثر در توسعه ورزش اشاره کرد و فراهم کردن ابزار و امکانات لازم، همچنین احداث فضاهای ورزشی استاندارد را نیز از جمله این عوامل بیان کرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی اضافه کرد: توسعه همه جانبه علمی ورزش هم در بخش سخت‌افزار و هم در بخش نرم‌افزار نیز عامل مهم دیگری است که توجه به آن دست یافتن به موفقیت‌های بین‌المللی برای ورزشکاران ما را تبدیل به واقعیت می‌کند.

ملکی تصریح کرد: امید است بین متولیان ورزش استان و صنایع علاقمند تعاملی دو طرفه صورت پذیرد تا با توجه به پتانسیل‌های موجود در ورزش از قبیل محبوبیت، شهرت، دیده‌شدن، مقبولیت، هواداران بی شمار و دیگر موارد صنایع علاقمند شوند تا با حضور در عرصه‌های مختلف ورزش و ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم افزاری زمینه تسهیل ارتقاء ورزش را فراهم کنند و خود نیز با بهره‌مندی از خدمات ارائه شده از جانب متولیان ورزش زمینه موفقیت در ترویج محصولات و خدمات خود را در جامعه ایجاد کنند تا زمینه موفقیت بیش از پیش عرصه‌های ورزش، صنعت و اقتصاد را فراهم آورند.

معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر از برنامه‌های صورت گرفته در حوزه ورزش پتروشیمی و نقش آن در پیشرفت ورزش منطقه گفت: در حال حاضر در کشورهای پیشرفته ورزش و تفریحات سالم به عنوان یک صنعت بسیار مهم، عاملی موثر در رشد و توسعه اقتصاد ملی به شمار می‌رود.

غلامعباس آجرلو افزود: در حال حاضر ورزش چه از بعد عملی و چه از بعد نظری در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسی داشته است.

رضا رحمانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی اراک نیز در این دیدار گفت: این شرکت با سیاست‌هایی که دارد آماده همکاری و تعامل با حوزه ورزش استان است و بر همین اساس کمیته ویژه‌ای از کارشناسان این شرکت تشکیل و برای مذکرات بعدی به حوزه ورزش معرفی خواهند شد تا  در خصوص چگونگی همکاری و تعاملات بیشتر تصمیم گیری کنند.

وی افزود: این شرکت دارای امکانات ورزشی بسیار خوبی است  و آمادگی برگزاری اردوهای تیم‌های ورزشی از جمله پیروزی ، استقلال ، تیم ملی و... را دارد.

وی اظهار داشت: ما تلاش  می‌کنیم  تا در ابتدا با تعاملات بیشتر با حوزه ورزش از امکانات این شرکت برای خدمت رسانی به مردم استفاده بهینه را به عمل آوریم.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول