اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم ورزشی خبر داد:

ارائه 270 مقاله ملی و بین‌المللی حوزه ورزش در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی گفت: از 270 مقاله پذیرش شده در همایش بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی 15 مقاله خارجی است که در این همایش ارائه می‌شود.

ارائه 270 مقاله ملی و بین‌المللی حوزه ورزش در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل سید عماد حسینی عصر امروز در دانشگاه شمال محل برگزاری همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه دانشکده تربیت‌بدنی این دانشگاه از سال 85 شروع به فعالیت کرده است، افزود: این دانشگاه امروز مورد اعتماد وزارت علوم است و در مقاطع مختلف در رشته‌های تربیت‌بدنی و ورزش دانشجو دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه شمال در دو گرایش فیزیولوژی و مدیریت ورزشی دانشجوی دکترا پذیرش کرده است، تصریح کرد: هم‌اکنون 330 دانشجو در مقاطع مختلف در رشته‌ها و گرایش علوم ورزشی در دانشگاه شمال تحصیل می‌کنند.

حسینی با اعلام اینکه در این مدت 926 نفر از گرایش‌های مختلف ورزشی در این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، اظهار داشت: توانستیم با ارتقای سطح آموزشی در استان مازندران فعالیت چشمگیرتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از فروردین ماه سال‌ جاری کلید خورده است، افزود: تمام مراحل فراخوان و پذیرش مقالات به صورت الکترونیک صورت گرفت و 960 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه 270 مقاله در قالب پوستر و سخنرانی برای این همایش پذیرش شده است، گفت: 90 مقاله در سه قالب مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی و تکنولوژی ورزشی ارائه می‌شود.

وی با اعلام اینکه این همایش در سه سالن مجزا به صورت همزمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: 25 مقاله خارجی نیز به دبیرخانه این همایش ارسال شده که 15 مقاله به مدت دو روز ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه برای این همایش از کشورهای نیجریه، مصر، عراق، هند، مالزی، چین، کره جنوبی و فیجی مقاله ارسال شده است، بیان کرد: پنج محقق خارجی امروز در این همایش حضور پیدا کردند اما بقیه محققین به دلیل نداشتن ویزا نتوانستند به ایران سفر کنند.

به گزارش فارس؛ همایش بین‌المللی تربیت بدنی وعلوم ورزشی از امروز به مدت دو روز در دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول