اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش تاکستان خبر داد

هوشمندسازی 100 کلاس درس در تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از هوشمندسازی 100 کلاس درس در این شهرستان خبر داد.

هوشمندسازی 100 کلاس درس در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، سیدابوالفضل فاضلی در دیدار با فرهنگیان بخش مرکزی تاکستان با اشاره به پروژه هوشمندسازی مدارس در شهرستان تاکستان اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته طرح هوشمند‌سازی در بیش از 100 کلاس درس این شهرستان در مدارس و مجتمع‌های آموزشی این شهرستان به انجام رسیده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان افزود: این میزان هوشمند‌سازی در بیش از 46 کلاس درس در مقطع تحصیلی ابتدایی، 24 کلاس در راهنمایی و نیز بیش از 30 کلاس درس در مقطع متوسطه بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: 50 درصد از کار اجرای پروژه هوشمند‌سازی مدارس این شهرستان نیز در سال گذشته با همکاری خیران صورت گرفته است که از تمام این خیران و نیکوکاران در توسعه این امر قدردانی می‌کنم.

این مسئول با اشاره به گستره فعالیت‌های این اداره در حوزه توسعه ورزشی مدارس شهرستان تاکستان تصریح کرد: آماده‌سازی زمین‌های ورزشی به لحاظ خط‌‌کشی، اختصاص تجهیزات ورزشی مانند دروازه فوتسال، توپ ورزشی و نیز توسعه ورزش‌های فکری از جمله برنامه‌هایی بوده که در این شهرستان صوت گرفته است.

فاضلی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در این شهرستان هم‌زمان با هفته بهداشت و سلامت در آبان‌ماه جاری عنوان کرد: برپایی مسابقه سراسری دوچرخه سراسری، برگزاری همایش تجلیل از دبیران نمونه، راه‌اندازی و بهره‌برداری از سالن بدنسازی برادران در سالن شهید فهمیده وابسته به اداره آموزش و پرورش تاکستان از جمله فعالیت‌های شاخصی است که انجام شده است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های ملی در مدارس تاکستان مانند آموزش شنا نیز با جدیت ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان متذکر شد: تجهیز و آماده‌سازی سالن‌های ورزشی به صورت رایگان توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان انجام شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برگزاری جلسات ماهیانه به طور مستمر برای دبیران و همچنین مربیان بهداشت نیز در سه ماه گذشته به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول