اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

تمام مدارس خاص جم هوشمندسازی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: در سال جاری تمام مدارس خاص جم هوشمندسازی شدند.

تمام مدارس خاص جم هوشمندسازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان جم ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری ابا عبدالله‌الحسین(ع)، امام حسین (ع) را به عنوان بهترین الگو و اسوه برای بشریت دانست و اظهار داشت: نام حسین‌بن‌علی (ع) زینت‌بخش انسانیت و قیام او سرخط و سرمشق همه نهضت‌های جهانی است.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به طرح ملی هوشمندسازی مدارس و استفاده از فناوری‌های نوین در روش تدریس و استقبال همکاران و دانش‌آموزان از این روش افزود: خوشبختانه به همت همکاران محترم و خیرین گرامی و مردم فهیم شهرستان تعداد زیادی از مدارس هوشمندسازی شده‌اند که به صورت ویژه مدارس خاص شهرستان به‌طور کامل و صددرصد هوشمندسازی شده‌اند.

اسکندری ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جاری اکثر مدارس شهرستان از این امکانات بهره‌مند شوند و شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در مدارس باشیم.

رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری کلاس‌های توجیهی برای معلمان پایه ششم خبر داد و گفت: با توجه به اجرای سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزش کشور (3-3-6) و تغییراتی که در دروس پایه دوم و ششم صورت گرفته و برطرف کردن دغدغه همکاران در تدریس کتاب ریاضی پایه ششم در آینده‌ای نزدیک کلاس‌های توجیهی و رفع اشکال برگزار می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان کلاس‌های هوشمند نیز برگزار می‌شود بر بازدید همکاران از مدارس و به‌صورت خاص از کلاس‌های هوشمند تاکید کرد و افزود: همکارانی که به نحو مطلوب از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای برای رشد و تعالی آموزش و پرورش داشته و بدون اغراق طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته‌ایم.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول