اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

ضرورت هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هوشمندسازی و تجهیز کلاس‌های پایه ششم ابتدایی مدارس این استان یک ضرورت است.

ضرورت هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده پیش ازظهر امروز در بازدید سرزده از آموزش و پرورش شهرستان اردل، اظهار داشت: با توجه به دو اصل تفکر و پژوهش و کار و فناوری در پایه ششم ابتدایی، نیاز بیشتری به تجهیز این کلاس‌ها به فناوری‌های نوین و کسب تجربه در حین آموزش وجود دارد.

این مسئول افزود: برهمین اساس تجهیز کلاس‌های پایه ششم ابتدایی به کتابخانه درسی، تجهیزات کمک آموزشی، امکانات فناوری و پژوهشی ضروری و لازم است.

فروزنده با تأکید بر اینکه آموزش مقطع ابتدایی مهم‌ترین دوره در عرصه تعلیم و تربیت است، افزود: هر چه در تعلیم و تربیت دوره ابتدایی سرمایه‌گذاری بیشتری باشد، نتیجه بهتری به همراه دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور استفاده از فناوری‌های روز و روش‌های نوین علمی و دستیابی به توسعه پایدار در آموزش دانش‌آموزان تجهیز کلاس‌های ششم ابتدایی به امکانات فناوری و پژوهشی امری ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و فراگیری علوم به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر اجتماعی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در امر توسعه کلان برخوردار است، گفت: این اهمیت به ویژه در شکل خاص آن از این مسأله نشأت می‎گیرد که انسان‌ها نسبت به مدد آموزش توام با پرورش خواهند توانست توانایی‌های نامحدود خود را در میدان عمل به منصه ظهور برسانند.

فروزنده ادامه داد: در سال‌های اخیر بحث بهره‌وری در کشور ما اهمیت فراوانی یافته و چه در محافل آکادمیک و علمی و چه در محافل اجرایی صحبت از بهره وری است این خود نشانه خوبی از گرایش جامعه به مسایل توسعه و حرکت در راستای استفاده بهینه از نعمت‌های خداوندی و جلوگیری از فرهنگ اسراف و تبذیر است.

این مسئول متذکر شد: امروزه هر تلاشی که در راستای ترویج فرهنگ بهره وری در سطح جامعه انجام پذیرد، خدمتی است که جامعه ما را در جبهه‌های اقتصادی و اجتماعی به پیروزی خواهد رسانید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان سفر دو روزه خود به شهرستان اردل با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مردم این شهرستان از آموزش و پرورش شهرستان اردل بازدید کرد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول