اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی خرمشهر خبر داد

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال برای ساختمان جدید راه‌ و شهرسازی خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه‌ و شهرسازی خرمشهر از اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای ساختمان جدید این اداره خبر داد.

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال برای ساختمان جدید راه‌ و شهرسازی خرمشهر

مهران خاویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ساختمان جدید اداره راه و شهرسازی خرمشهر هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال ادامه روند احداث است.

وی افزود: براساس اعتبارات اختصاص یافته در سال‌های اخیر مراحل احداث ساختمان و همچنین نمای داخلی آن به پایان رسیده است.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی خرمشهر ادامه داد: در حال حاضر تنها محوطه‌سازی بیرون ساختمان جدید باقی مانده است که در صورت اجرایی شدن آن کار احداث ساختمان اداره راه‌ و شهرسازی خرمشهر تقریباً به پایان خواهد رسید.

خاویزی تصریح‌کرد: در این راستا و در سال‌جاری اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای ادامه احداث این ساختمان هزینه شده است.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی خرمشهر اضافه کرد: امیدواریم با اتمام مرحله محوطه‌سازی شاهد بهره‌برداری از ساختمان جدید این اداره در سال آینده باشیم.

وی همچنین در خصوص حفاری‌های سطح شهر نیز گفت: اداره راه‌ و شهرسازی مسئول مسیرها و جاده‌های برون شهری بوده و حفاری‌های مربوط به داخل شهر بر عهده شهرداری است.

رئیس اداره راه‌وشهرسازی خرمشهر در پایان احداث باند جدید ورودی جاده اهواز- خرمشهر و روکش آسفالت جاده امام صادق (ع) به طول 10 کیلومتر را از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرا در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/72008/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول