اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

دانشکده فنی و مهندسی مرند ساختمان مناسب ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز نداشتن ساختمان مناسب را بزرگ‌ترین مشکل دانشکده فنی و مهندسی مرند دانست و گفت: فضای آموزشی و علمی این دانشکده توسعه می‌یابد.

دانشکده فنی و مهندسی مرند ساختمان مناسب ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، پرویز آژیده در بازدید از دانشکده فنی و مهندسی مرند نداشتن ساختمان مناسب را بزرگ‌ترین مشکل دانشکده فنی و مهندسی مرند دانست و اظهار کرد: در وهله اول باید به فکر احداث فضای فیزیکی بود اما برای این کار باید از ظرفیت و امکانات شهرستان و حتی خیران نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به پروژه نیمه کاره این دانشکده که قرار است در 6 هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شود، تصریح کرد: طرح‌های مصوب ملی زمان‌بر هستند و دانشگاه آماده است در کنار این پروژه، ساختمانی را از منابع خود و با کمک‌های شهرستان هر چه زودتر احداث کند و در آینده با تامین شدن منابع، به صورت فاز به فاز آن را گسترش دهد.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از وضعیت دانشکده و مسائل جاری گفت: در حال حاضر 478  دانشجو در هفت رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این  دانشکده تحصیل می‌کنند.

وی افزود: عمران، ساختمان‌های عمران، نقشه‌برداری، در مقطع کاردانی، تکنولوژی عمران، عمران، مهندسی تکنولوژی ساختمان و مهندسی تکنولوژی نقشه‌برداری در مقطع کارشناسی ناپیوسته و ریاضی و مهندسی عمران و نقشه‌برداری در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته‌های این دانشکده را تشکیل می‌دهند.

رحیم جمیری افزود: با مساعدت‌های هیئت رئیسه دانشگاه، مسائل و  مشکلات عمومی و جاری دانشکده رفع شده است اما فضای فیزیکی مهم‌ترین مشکل دانشکده بوده و با آنکه اقداماتی انجام شده اما جای توجه بیشتر است.

وی گفت: با توجه به محدودیت رشته کاردانی ناپیوسته عمران در کشور، دانشجویان ما جزو رتبه‌های ممتاز، تک رقمی و دو رقمی کنکور کارشناسی ناپیوسته هستند و شایسته است برای این جوانان امکاناتی درخور فراهم کنیم.

دانشکده فنی و مهندسی مرند از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون 478 دانشجو، 14 هیئت علمی تمام وقت و 30 استاد مشغول به فعالیت آموزشی و پژوهشی هستند.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول