اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی محقق شد

احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی جم

خبرگزاری فارس: نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی از احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی جم با موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام موسی احمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی امری مهم در جامعه امروزی است و در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی افزود: ایجاد و راه‌اندازی و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید در این عرصه اهتمام جدی داشته باشیم.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جم خاطرنشان کرد: پیرو درخواست‌های مردمی و پیگیری‌های رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان جم در زمینه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و از طرفی آماده بودن زمین برای درمانگاه مذکور، نشستی را با آقای مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور داشتیم و امیدوار هستیم به نتایج خوبی برسیم.

احمدی با بیان اینکه در این نشست موفق شدیم سه کار عمده را نهایی کنیم، یادآور شد: راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی عسلویه، احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی دیر و احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی جم از جمله مواردی است که موافقت ایشان را برای طرح در هیئت مدیره تامین اجتماعی گرفتیم.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفته قبل این موضوع در هیئت مدیره تامین اجتماعی نیز مطرح و بحث ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جم و دو مورد دیگر مصوب شد.

احمدی افزود: هم‌اکنون سازمان تامین اجتماعی در حال انجام مراحل قانونی برای واگذاری پروژه به پیمانکار است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم از طریق ترک تشریفات پیمانکار را در سریعترین زمان ممکن تعیین کنیم و امیدوارم کار آغاز به‌کار پروژه درمانگاه تامین اجتماعی جم تا قبل از سال جدید اجرایی شود.

انتهای پیام/2451/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول