اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشکده بیوتکنولوژی پژوهشگاه رویان اصفهان:

رئیس جمهور ساختمان جدید پژوهشکده رویان اصفهان را افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهشکده بیوتکنولوژی پژوهشگاه رویان اصفهان گفت: رئیس جمهور در جریان سفر یک‌روزه به اصفهان، ساختمان جدید پژوهشکده رویان اصفهان را افتتاح می‌کند.

رئیس جمهور ساختمان جدید پژوهشکده رویان اصفهان را افتتاح می‌کند

محمد حسن نصر اصفهانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بازدید رئیس جمهور از مؤسسه رویان اظهار کرد: در دومین سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان موضوع ساخت ساختمان جدید این پژوهشکده مصوب شد که از آن زمان در دستور کار قرار گرفت و امروز تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا یافته‌های جدید این مؤسسه علمی پژوهشی به رئیس جمهور ارائه می‌شود، گفت: در جریان قرار گرفتن آقای احمدی نژاد از مراحل ساخت داروهای نوترکیب در این مؤسسه و نیز دستاوردهای این پژوهشگاه از برنامه‌های بازدید سفر ریاست جمهوری از این مکان است.

مسئول پژوهشکده بیوتکنولوژی پژوهشگاه رویان اصفهان تصریح کرد: ساختمان جدید این پژوهشکده با اعتباری حدود 3 میلیارد تومان ساخته شده و مؤسسه رویان، اعتبارات استانی و کمک‌های استانداری و خیران در ایجاد این بنا مشارکت داشته‌اند.

به گزارش فارس، تاسیس نخستین بانک خصوصی خون بند ناف نوزادان، تولد نخستین حیوان شبیه سازی شده خاورمیانه (رویانا)، تولد دو گوساله و سه بزغاله شبیه سازی شده و تولد نخستین بزغاله تراریخته حاوی ژن تولید کننده فاکتور 9 انعقادی خون انسان از دستاوردهای این پژوهشکده است.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول