اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران در بندرعباس

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این نمایشگاه آن را محلی برای تبادل اطلاعات تخصصی، برقراری تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده و محلی برای ارائه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های تخصصی در این زمینه عنوان کرد.

وی افزود: چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود بخش خصوصی به راحتی توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه دهد و موقعیت‌های تازه‌ای برای اجرای پروژه‌های بزرگ برای خود فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان همچنین از نمایشگاه به عنوان محلی برای ارزیابی توانمندی‌های خانواده بزرگ صنعت ساختمان و قیاس آنها با یکدیگر در راستای رقابتی سالم و سازنده یاد کرد.

بامری ادامه داد: تحریم‌ها نه تنها به تنه تنومند جمهوری اسلامی آسیبی وارد نکرده بلکه باعث توانمندی، خود‌باوری، رشد و شکوفایی همه‌جانبه ایران اسلامی شده است

وی همچنین از پروژه‌های مسکن مهر به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه توانمندی ایران در صنعت ساختمان و عمران یاد کرد و اظهار داشت: تاکنون 13 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است و در دهه فجر 10 هزار واحد دیگر نیز تحویل مردم شریف استان می‌شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز با اشاره به اینکه در سند چشم‌انداز کشور 25 درصد از اشتغال و تولید کشور توسط بخش تعاون ایجاد می‌شود از کشور به عنوان کارگاه بزرگ صنعتی یاد کرد.

احمد راستی در ادامه از حضور بیش از 110 شرکت در قالب 170 غرفه در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس خبر داد.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران استان هرمزگان تا 15 آذر‌ماه سال 1391 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان هرمزگان (‌بندرعباس) واقع در سه راه جانباز برپا است.

انتهای پیام/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول