اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام سردار شهید تهرانی مقدم

والیبال کاله جوان به مصاف زاهدان می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور از ساعت 14 فردا کاله جوان مازندران در گروه نخست میزبان شهرداری زاهدان است.

والیبال کاله جوان به مصاف زاهدان می‌رود

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، سومین هفته لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم عصر فردا یک‌شنبه با برگزاری هشت دیدار دنبال می‌شود.

کاله جوان یکی از نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها است که از ساعت 14 در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان به مصاف شهرداری زاهدان می‌رود و در آن محمد پژوه ناظر فدراسیون بوده و مهرداد شوشتری و مجتبی بیداریان امر قضاوت را بر عهده دارند.

این تیم هفته گذشته در دومین دیدار خود میهمان بیرگلد آریانیان بود کو در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شد.

شاگردان بومی حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان آمل مصمم هستند تا با پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها همچنان به عنوان یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر مطرح باشند.

آریا صنعت بابل‌کنار دیگر نماینده مازندران در گروه نخست این رقابت‌ها نیز هفته گذشته در خانه با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری زاهدان گذشت.

نماینده بابلکنار نیز از ساعت 17 فردا در قم با سفیر این استان دیدار می‌کند که امیر صداقت نماینده و ناظر فدراسیون والیبال بوده و مجید محسن شوشتری و سعید شاهرخی کار قضاوت را برعهده دارند.

انتهای پیام/86012/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول