اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف امشب با طلایی‌پوشان ورامین

سفیر قم ناکامی در لیگ دسته اول والیبال را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در دیداری حساس از دومین هفته دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برابر تیم طلایی‌پوشان ورامین به میدان می‌رود.

سفیر قم ناکامی در لیگ دسته اول والیبال را جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امشب با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم والیبال سفیر قم در خارج از خانه برابر طلایی‌پوشان ورامین قرار می‌گیرد.

در این مسابقه حساس تیم والیبال سفیر قم در دومین دیدار متوالی خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، در ورامین میهمان حریف خود خواهد بود و شاگردان سید روح‌الله شفیعی بعد از باخت در آخرین بازی به تیم گاز تهران، اکنون به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز هستند.

سفیر قم در این دیدار در حالی مقابل تیم والیبال طلایی‌پوشان قرار می‌گیرد که در دیدار قبل مقابل تیم گاز تهران رنگ پیروزی را ندیده است و البته حریف آنها نیز باخت سنگینی از هفته نخست در کارنامه دارد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدار حساس سفیر قم و طلایی‌پوشان ورامین از هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه به میزبانی نماینده ورامین برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان سید روح‌الله شفیعی در تیم والیبال سفیر قم در آخرین بازی میهمان تیم والیبال گاز تهران بودند و در حالی که بسیار خوب و قوی ظاهر شدند و حاضران در سالن بازی هجومی را نظاره‌گر بودند، از شرایط بهره نبرده و با واگذار کردن سه گیم در مقابل پیروزی در یک گیم، در نهایت مغلوب میزبان خود شدند.

سفیر قم در حالی برابر تیم والیبال گاز تهران شکست خورد که به یک امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند شروع امیدوارکننده‌ای در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور داشته باشد، به خصوص اینکه تیم‌های دیگر مترصد غفلت تیم سفیر قم بودند و در نهایت این دیدار با شکست نماینده قم به پایان رسید، ضمن اینکه تیم طلایی‌پوشان ورامین نیز در دیدار اول خود در سه گیم متوالی به تیم والیبال شهرداری زاهدان باخته است.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول